Trouwen

28 juli 2010 - Gölcük, Turkije

Hoiii,

Ik heb weer nieuws, want wij willen binnenkort gaan trouwen! Dit ook omdat het handiger is voor de baby, zodat hij 2 nationaliteiten krijgt en we niet zoveel hoeven te gaan regelen. En we trouwen natuurlijk ook, omdat we heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel van elkaar houden!:D Een feest geven we echter nog niet, omdat de baby natuurlijk binnenkort geboren word en dat kost ook een hoop centjes. Hopelijk volgend jaar een feestje en dan is iedereen natuurlijk welkom ;)

Het is nog een heel gedoe om alles rond te krijgen, een heel pak papier werk moet ik je zeggen:S We gaan namelijk naar zo'n meneer toe van het trouwen en die verteld dus wat we moeten hebben. Uiteindelijk hebben we nu alle papieren rond!:D Na een lange zoektocht!:P We moeten alleen nog wachten op een papier uit Nederland maar die neemt mijn zusje over 1,5 week mee richting hier. Dan alleen nog een bloedonderzoek (dat is hier namelijk standaart zodat je van je partner weet of hij/zij ziek is voordat je trouwt) en als ik het goed begreep kunnen we dan trouwen. Of we een tolk nodig hebben weet ik niet, hopelijk niet...hopelijk vind hij mijn turks voldoende :) Welke datum we precies ''ja'' gaan zeggen weet ik nog niet, hoop zo snel mogelijk, dan is alles tenminste geregeld voordat de baby geboren word.

Ik hou jullie verder nog wel op de hoogte!

xxx Sandra

1. sanne:
    Hey Lieverd,
    Leuk hoor! Ik had het ergens wel een beetje verwacht. Verstandig ook, zodat het kind 2 nationaliteiten krijgt. Dat maakt het altijd makkelijker om eens naar Nederland te gaan.
    Ik hoor de rest wel. Hoe en wat ;).

Liefs.
  2. Mayra:
    Superleuk meis!
    wist het natuurlijk al een beetje hehe ;) maar nu dus ook officieel ;)
    xxx
  3. Carola:
    Woeeeehoeee!!
    Hihi:D:D gefeliciteerd!!!
    Echt super leuk voor jullie dat jullie gaan trouwen! Liefdevol en verstandig;)
    Feestje geven, kan idd ook later!! Kan me goed voorstellen dat het allemaal veel geld kost.

Ben echt super blij voor jullie!

Liefs,
    Carola
  4. willemieke:
    heey meid,
    leuk hoor!! dat wordt dan al de zoveelste van onze oude klas!! geniet ervan!! maar er een mooie dag van! (en dat lukt ook zonder een groot feest vast wel!!)
  5. Patricia:
    1 augustus 2010
    Heey Sandra,

Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
    Gefeliciteerd daarmee.

xxx Patricia