badkamer, visite

22 juli 2010 - Gölcük, Turkije

HeeyHeey,

Halim is al de hele week bezig in de badkamer.De onderburen hebben namelijk lekkage dus moest er bij ons wat lek zijn. De hele vloer moest er dus uit om de leidingen weer te gaan vernieuwen. Pfff wat levert dat een troep op zeg!! De hele week elke dag dus wel beetje weer bezig geweest om schoon te maken, en dan wist ik vooruit dat als ze savonds weer gingen beginnen dat de troep weer helemaal terug kwam. Maar nu eindelijk is alles klaar en had ik gister alles opgeruimd! Dat was me toch een werk! Nu moeten alleen weer alle dingen terug gezet worden in de badkamer en dan is het weer klaar, gelukkig:)

Vandaag kwamen Hatice met haar moeder en zusjes en broertjes bij mij op visite!!:D Zij gaan namelijk naar familie en zouden komen als ze in de buurt zouden zijn. Gelukkig waren ze dat dus!Ik vond het echt super gezellig dat jullie er waren!! Gelijk weer gezellig Nederlands kunnen kletsen, haha! En nogmaals super bedankt voor de cadeautjes!:D Nog een goede reis voor jullie verder! En zie jullie snel weer in December!!! :D

xxx Sandra

1. Mayra:
    22 juli 2010
    Fijn dat de rommel weer opgeruimd is :D
    En wat gezellig dat je visite had :D nederlands kletsen terwijl je hier woont is altijd heerlijk hihi :D

xxx