Eindelijk weer een bericht!

24 januari 2011 - Gölcük, Turkije

Hallo allemaal,

Ik ben al een lange tijd niet meer op deze website geweest, dus het werd wel weer is even tijd om wat erop te zetten.

We zijn in november met het slachtfeest naar Hatay geweest naar de schoonfamilie en zijn daar 2 weken gebleven. Was weer super gezellig om iedereen te zien!

Daarna zijn we van 24 december tot 10 januari in Nederland geweest! Iedereen weer kunnen zien en weer gezellig kunnen bijkletsen. En natuurlijk heeft iedereen Deniz kunnen bewonderen. Gelukkig ging het vliegen goed en heeft hij dit keer niet super veel gehuild (natuurlijk wel even)

Had ook een suprise babyshower van alle vrouwen van de familie, dat was echt super gezellig! Ook allemaal leuke cadeautjes gehad waaronder een mooie ketting met daarop de naam deniz en zijn geboortedatum. Nogmaals allemaal super bedankt voor de mooie cadeaus en de gezellige avond!

Ook nog een suprise babyshower gehad van vriendinnen! Dat was ook een super gezellige middag en wederom ook leuke cadeautjes, ook nogmaals bedankt! Ik moest ook geblindoekt babyvoeding proeven en raden welke smaak...ik snap nu waarom sommige kleintjes zo zuur kunnen kijken:P haha

Met Deniz gaat alles gelukkig goed. We gaan hier ook elke maand voor controle om te wegen en meten en hij krijgt hier ook zijn prikjes.

Binnenkort komt mijn zusje gezellig bij mij op vakantie en mijn ouders hebben ook al geboekt voor maart. Heb er echt super veel zin in:D

Ik ga er weer vandoor, hopelijk tot snel!

xxx sandra

1. Carola:
    27 januari 2011
    Heey San!!

Ik ben blij dat je het zo leuk hebt gehad in Nederland. Ik vond het ook super leuk om jullie weer eens gezien te hebben! En ohhhhh wat is die Deniz een schatje!!(L)

Hopelijk spreek ik je gauw weer op msn!:D

Liefs,
    Carola