Warmte, zwangerschap.

18 juli 2010 - Gölcük, Turkije

Hallo Allemaal,

Daar ben ik maar weer is een keertje met een blogbericht. Ik heb eigenlijk niet heel veel bijzonder nieuws te vertellen alleen dat het hier echt zo warm is! Het is bijna elke dag gemiddeld rond de 32 graden dusja volgens mij er ook wel boven helaas..Tegen de warmte kan ik niet meer zo goed!

Op het moment is Halim aan het werken. Er is tot nu toe nog elke dag werk dus dat is wel erg fijn. Hebben toch extra geld nodig met de baby die eraan komt:)

Met de zwangerschap verloopt alles ook wel goed, over 2 weekjes ongeveer weer naar de dokter toe en die gaat dan weer kijken. Waarschijnlijk heb ik het ook nog is extra warm door de zwangerschap, pfff hou het soms gewoon niet meer uit! Dan doe ik maar lekker niks, maja dat gaat soms ook vervelen natuurlijk. Maja het schiet al op he..14/28 september alweer:)

Mis iedereen wel heel erg! Maja gelukkig komen me zusje Sylvia en nichtje Kimberly over 3 weken alweer deze kant op!! Gezellig 2,5 week samen!! Kan niet wachten:D:D

Als ik weer bij de dokter ben geweest zal ik er wel weer een nieuw blog opzetten.

groetjes Sandra

1. Patricia:
    18 juli 2010
    Heey Sandra,

Wat lastig zeg dat je zo'n last hebt van de warmte! Maar nog even volhouden;) De zwangerschap schiet al aardig op;)

xxx
  2. sanne:
    20 juli 2010
    Hey San,

Een vriendin van me is ook zwanger en heeft ook zoveel last van die warmte. Dat is wel echt heel vervelend. Misschien helpt een fles koud water je wat. En niks doen natuurlijk. Heeft jullie huis een airco ofzo?

Sterkte!

xx
  3. Carola:
    24 juli 2010
    Heey Sandra!!

Ben net terug van vakantie! Leuk om weer eens een berichtje te lezen op je Blog-site! Dat zijn inderdaad flinke temperaturen.. en als je zwanger bent... lijkt me dat inderdaad niet zo prettig!!! Ik weet niet zeker meer of jullie een bad hebben? Misschien is het lekker om gewoon ff lekker in een lauw bad te gaan zitten? Of is dat niet gezond voor de baby?
    Ik kan echt niet wachten tot het zover is!!!!!!!!!:D:D:D
    Ik mis jou ook heel erg:(

Hele dikke knuffel,
    Carola