Trouwen, sylvia en kimberly, zwangerschap

11 augustus 2010 - Gölcük, Turkije

Hoi allemaal,

Hier ben ik dan weer!

Zondag zijn me zusje en nichtje aangekomen met het vliegtuig! Het is erg gezelliej met ze en we zijn vaak aan het wandelen, winkelen etc:) Gelukkig zijn ze er nog wel 2 weken!!:D

Ik ben ondertussen nu ook al getrouwd, vandaag om 15:00. Het was meer gewoon officieel dus gewoon ja zeggen en tekenen en klaar! Dus helaas nog geen mooie jurk of iets, maja ziet er waarschijnlijk ook niet zo mooi uit met zo'n zwangere buik,haha. Moest ook nog op zijn voet trappen, dat is blijkbaar een traditie en dat betekent als ik het goed begreep dat hij dan goed naar me zal luisteren ;) In de avond zijn we nog lekker uiteten geweest met zijn 4e (5e, ook baby in de buik:p) en dat hebben we cadeau gehad van kimberly en sylvia. Nogmaals erg bedankt! Daarna nog even langs de zee gewandeld en toen weer richting huis.

Ik was vorige week woensdag ook weer bij de dokter geweest en die had weer een echo gemaakt en zei dat alles in orde was met de baby en ook met mij.

xxx sandra

ps: ik heb ook weer aantal fotos bijgevoegd van het trouwen en van alles en nog wat

1. Mayra:
    11 augustus 2010
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk meis!!!
    Haha en jij bent de baas in jullie huwelijk, nu je op zijn voet hebt getrapt ;) goedzo!

Fijn dat het met de baby ook goed gaat, nog maar even!

xxx
  2. Jeroen Groen:
    Hoi lieve Sandra!

Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    Ik wens je heel veel geluk met je mannetje.
    En straks met jullie kleine.
    Ik hoop je nog eens snel te zien in nederland.

Nogmaals veel geluk.

(K)(K) en liefs Jeroen
  3. kristine:
    11 augustus 2010
    Hoi Sandra wat super leuk voor jou en je man zeg wat een veranderingen binnen een jaar. Liefde doet leuke dingen :) gefeliciteerd. Doe rustig aan en geniet van alles
    groetjes kristine kids
  4. Carola:
    12 augustus 2010
    Heey Sandra en Halim!

Ik wil jullie van harte feliciteren!:D Wel verstandig van jullie om officieel te trouwen voor de wet. Dat feest gaat in ieder geval nog komen!:D
    Haha wel een leuke traditie van dat jij op zijn voet moest trappen, zodat ie naar je gaat luisteren:P Geweldig!
    Ik wens jullie weer een fijne dag en doe de groetjes aan Sylvia en Kimberly! Ze zullen vast twee leuke weken tegemoed gaan:D

Liefs,
    Carola
  5. willemieke:
    12 augustus 2010
    heey sandra
    gefeliciteerd!!
    misschien moeten wij dat voet trappen ook in nederland maar eens gaan toepassen!!
    heb je al een trouwring???