weekje met ouders en zusje

1 juni 2010 - Gölcük, Turkije

Hooii allemaal,

Gister zijn mijn ouders en zusje helaas weer terug gevlogen naar Nederland:(. Het weekje is echt om gevlogen gewoon!!

We hebben veel gewandeld door het centrum en ook richting de zee en daar lekker gelopen en gezeten en natuurlijk wat gedronken;). Het was echt een super gezellig weekje!! :D We hadden ook super lekker weer, elke dag rond de 30 of erover:O! Elke dag moesten we helaas ook het bergje oplopen, wantja het huis zit wat hoger, haha! Maja dat hebben we allemaal overleeft;) nadat we boven waren gelijk lekker op de bank zitten en uitrusten maar!:P Gelukkig kon Halim ook nog paar daagjes vrij krijgen, zodat we met z'n allen ook konden wandelen etc.

Mis jullie nu al!

xxx sandra

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. SyllieJ:
    1 juni 2010
    heej zus

was ind een erg gezellig weekie..:d helaas was het erg snel om,,:( maar we hadden erg lekker weer lekker veel gelopen overal wezen drinken enz:d gelukkig was halim ook paar dagen vrij:d maar ik kom misz in aug 2 weekies:D maar dan is het 40 a 45 grade:p
    mis jou ook al!

Kuss
  2. Carola:
    2 juni 2010
    Heey Sandra!
    Mooi dat jullie het zo gezellig was! Ik kan me voorstellen dat het weekje is gevlogen.. Als iets leuk is, gaat de tijd altijd sneller! Het weer is in ieder geval een stuk beter bij jullie dan hier in Nederland:P Ik ben echt super blij dat ik je nu wat vaker spreek op MSN!!!!:D

Tot gauw weer!!

Liefs,