kort berichtje

29 mei 2010 - Gölcük, Turkije

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eventjes..

De zwangerschap verloopt goed. Vorige week zijn we bij de dokter geweest en die heeft een echo gemaakt. Hij zei dat de baby gezond is. Volgende week waarschijnlijk nog bloed afnemen en nog een echo..volgens mij 3d echo voor hartje etc...Ik weet niet of het een jongen of meisje word, maar dat willen we niet weten, het belangrijkste is dat het gezond is!

Mijn ouders en zusje zijn hier nu ook gezellig! Zijn elke dag lekker aan het wandelen door het centrum of richting de zee..Daar dan even lekker zitten en wat drinken. Halim is nu wel weer paar daagjes aant werk, maja moet ook gebeuren... Morgen is hij lekker vrij dus dan met z'n alle laatste dagje..wantja mijn ouders en zusje vliegen maandag ochtend helaas weer naar huis:(

Heb ook een bedje gehad voor de baby dat je ook kan wiegen, die heb ik van mijn ouders gehad. Van sylvia ook nog een setje met daarin een wipstoel een reiswieg een draagzak en een luiertas. En verders nog kleertjes van mijn ouders, zusje, oma/opa en anika. Heel erg bedankt nogmaals!:D

verder weet ik nu niet veel dus ga ik weer stoppen!

xxx sandra

1. Carola:
    30 mei 2010
    Heey meid!

Wat heerlijk dat jullie iedere dag wandelen! Vooral als het zulk lekker weer is:D Wat een leuke spulletjes heb jij gekregen!!! Echt super schattig op de foto! Ik ben blij dat de zwangerschap goed verloopt en dat het baby'tje gezond is. Ben benieuwd of het in september een meisje of een jongen gaat worden, hihi!!!:D
    Nou spreek je gauw weer he!

Liefs,
    Carola