Vanuit Nederland

29 maart 2010 - Baarn, Nederland

Hallo allemaal,

Wij zijn nu eindelijk samen in Nederland!:D We moeten natuurlijk nog steeds veel bekijken en veel familie en vrienden bezoeken!:D

Gister waren we dus aangekomen in Nederland..we hebben een goede vlucht gehad en hij vond het leuk om te vliegen! Het vliegtuig was maar halfvol dus gelukkig waren we er zo uit ;) Toen naar de paspoort controle en daar stelde de meneer een aantal vragen en toen konden we doorlopen naar de koffers. Toen de koffer er was stonden me vader en moeder ons al op te wachten samen met carola en anika en hun lovers. Toen heel even geklets en gelijk naar de auto toe en moest meneer natuurlijk even roken (na 6,5 uur ;))

Toen zijn we eerst even naar de ene opa en oma gereden, daar koffie gedronken en geklets en later naar de andere opa en oma en daar ook koffie gedronken en geklets, en een echte hollandse gehaktbal gegeten ;):p Toen weer door naar huis en thuis gezellig met mijn ouders en zusje gezeten en geklets. Hij heeft ook nog even zijn familie opgebeld om te zeggen dat hij veilig is geland ;)

Hij heeft natuurlijk nog weinig gezien van Nederland maar hij zegt dat hij het al erg leuk vind hier! :D

Ik zal proberen om zondag een nieuw bericht erop te plaatsen met wat we allemaal gedaan hebben!

xxx sandra en halim

1. Eva:
    29 maart 2010
    Wat enorm leuk voor jullie meis! Gelukkig vond hij het vliegen leuk. Kan me voorstellen dat jullie enorm druk zijn, nu jullie even in Nederland zijn. Geniet er van en de groetjes aan Halim!

X