de 1e week in Nederland

5 april 2010 - Baarn, Nederland

Hallo allemaal,

zoals beloofd zou ik even vertellen wat we deze week allemaal gedaan hebben. Hier komt het dan ;)

Maandag 29 maart:

Vandaag hebben we lekker een beetje uitgeslapen, want we waren nog wel moe van zondag van de reis. Toen heb ik in de ochtend het formulier voor de vreemdelingen politie ingevuld en opgestuurd en daar krijgen we dan binnen 3 werkdagenbericht over en daarin staat dan wanneer en hoelaat we moeten komen, dus nog even afwachten. Om half 2 zijn we met mijn zusje mee geweest naar de garage in De Bilt, dus kon hij even rondkijken. Op de terugweg reden we ook langs paleissoestdijk dus even verteld dat daar de koningin heeft gewoont ;). Toen nog even gezellig naar me oma en opa toe geweest en daar even geklets. Toen we weer thuis waren zijn Halim en ik samen op de fiets naar de supermarkt geweest en daarna naar de turkse winkel. Hij vond het leuk om te fietsen, dusja dat doen we wel vaker, want ik hou er ook wel van ;) haha. S'avonds kwam Carola nog even gezellig langs en was er nog een vriendin van me zusje. En toen was de dag alweer om....

Dinsdag 30 maart:

Vandaag zijn we gezellig naar de markt geweest en hebben daar een lekker zakje patat gegeten!!:P Even over de markt gelopen en door het dorp heen. We zijn sportief op de fiets erheen gegaan, want hij vind fietsen ook leuk! Daarna nog wat gedronken bij de hema met een taartje erbij, samen met hem en mijn mams. Daar kwamen we ook alexandra tegen, dus die kon halim ook gelijk ontmoeten;). Toen weer naar de opa's en oma's. Bij de eerste gingen we fotos van vroeger kijken en hij had ook nog een dvd van vroeger dus dat vond halim wel leuk om te bekijken! Toen weer door naar de andere opa en oma en daar weer gezellig geklets. Helaas regende het dus moesten we door de regen terug fietsen, maar we hebben het overleeft ;)

In de avond kwamen me oma en opa nog even gezellig langs.

Woensdag 31 maart:

Vandaag zijn we gezellig samen met m'n pa, ma en zusje naar de Dierentuin geweest, dierentuin Amersfoort. We hadden gelukkig mooi weer, aangezien het zou gaan regenen. Het was een geslaagd dagje weg, iedereen vond het leuk. Halim vond het ook leuk om naar de dierentuin tegaan, daar was hij nog nooit geweest. We hebben dus ook veel fotos gemaakt. We hebben ook veel gelachen bij de apen :p haha.

In de avond gingen Halim en ik pannenkoeken eten samen met Carola en Hatice bij pannenkoekenhuis de Smikkel! wantja een pannenkoek is natuurlijik wel erg Nederlands ;) We zouden eigenlijk op de fiets gaan, maar doordat het zo slecht weer was heeft mijn zusje ons gebracht en gehaald, heeeeeel lieff van haar!!:D De pannenkoek smaakte erg goed!! Halim vond het ook lekker! Het was een super gezellig avondje en lekker veel gekletst!:D

Donderdag 1 april:

Vanmorgen toen we wakker werden regende het helaas al....dusja dat word ook niet veel doen vandaag...wantja in de regen wandelen/fietsen is ook niet zo gezellig natuurlijk ;) Dusja in de middag samen met z'n alle op visite bij me oma en opa geweest en daarna nog even naar de supermarkt geweest. Toen we weer thuis waren was het gelukkig droog dus toen saampjes op de fiets naar Anika geweest, weer gezellig bijgeklets en daarna zijn we even door het cantonspark gelopen en langs de kinderboerderij. Helaas waren er niet veel dieren ivm een kippenziekte ofzo...

Savonds durum ofzo iets gegeten:p dusja nog wat turks ;)

Vrijdag 2 april:

Vandaag zijn we gezellig samen met mijn ouders en zusje naar het dolfinarium geweest! We hadden nog eens geluk met het mooie weer en in het zonnetje was het lekker warm:D Het was echt een super gezellige en leuke dag!:D Halim vond het ook erg leuk en had het nog nooit gezien natuurlijk! We hebben zowat alle shows bekeken maar de dolfijnen show blijft toch het mooiste!!:D

In de avond kwam mijn tante gezellig langs, want die wou halim natuurlijk ook ontmoeten ;)

Zaterdag 3 april:

We zouden vandaag samen met kimberly en wybren naar madurodam gaan in den-haag. Helaas ging het niet door. Het regende echt zo hard en het stopte maar niet.Dus zijn we uiteindelijk met zijn 4tjes naar de Bioscoop gegaan. Dat was ook super leuk en gezellig!:D We hebben eerst iets bij kimberly thuis gedronken en toen door naar de film. We hebben ''Alis in wonderland'' gekeken, in 3d...dan heb je dus zo'n brilletje op. Dat had ik zelf ook nog nooit gezien dusja ik vond het wel erg leuk en vond het een leuke film. Halim vond het ook leuk. Na de film hebben we lekker een pizza gehaald en die bij kimberly thuis opgegeten! Was een super gezellig dagje:D

Zondag 4 april:

Vanmorgen weer op tijd op, want in de ochtend gingen we op visite bij de oma's en opa's. In de middag kwamen mijn tante en mijn oom op visite, want die willen Halim natuurlijk ook ontmoeten! :D

In de avond hebben we lekker gegourmet met alle opa's en oma's en dyonne (vriendin van sylvia). Het smaakte allemaal lekker en het was super gezellig! Halim vond het ook super lekker en gezellig, die had nog nooit gecourmet;)

xxx sandra en halim

1. Mayra:
    5 april 2010
    klinkt als een heerlijke week meis!
  2. sanne:
    5 april 2010
    Helaas vliegt de tijd voorbij he...
    Kijk maar of het je nog lukt om af te spreken.
    Anders kom ik wel een keertje naar Turkije toe om Halim te ontmoeten en jou weer te zien.
    Veel plezier nog in NL.

Liefs