eindelıjk berıchtje

1 mei 2010

Hoi allemaal,

Daar ben ik dan weer...

Heb weer een aantal dingen te vertellen.

We zitten nu in Izmit, dat is ongeveer 2/3 uur van Istanbul af. We zijn hierheen gegaan, omdat hij in Izmit zijn werk kon doen, en in istanbul liep het werk op t moment niet echt lekker. En op het moment loopt het werk hier gelukkig goed en heeft hij tot nu toe elke dag lekker werk:).

Het huisje is wel wat aan de oude kant, maar het is ook goedkoper. Nu dus veel aan het schoonmaken en het ziet er dan al gelijk een stuk beter uit:) Misschien later nog nieuwe vloer erin, maar misschien dat we wel over 2 maanden een ander huisje zoeken, omdat hier ook geen verwarming in huis zit. Dus nog even afwachten of we gaan verhuizen of hier blijven en het dus beetje gaan veranderen.

Het centrum is ook in de buurt van mijn huis, dus daar kan ik dan ook makkelijk heen. In Istanbul kon dat niet zo gemakkelijk. Nu is het ongeveer 5 minuutjes lopen maar het zijn wel 2 hellingen dusja niet zo gemakklijk, hahaha. Het is opzich wel een leuk centrum, niet super groot maar ook niet klein. Beetje net als Baarn maar dan leuker ;) De zee kan ik ook zien vanaf mijn kleine balkon. Ik ben ook al naar de zee geweest samen met de dochter van Halims baas. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen, maja of ik de weg nog precies weet..durf ik niet te zegge..haha ;) Je kan dan langs de zee lopen en er ligt een parkje naast waar je ook kan zitten. Misschien gaan we van de zomer daar wel gezellig pickniken!

En ik heb nog iets, ik ben zwanger. Ik heb het al aan een aantal mensen persoonlijk verteld die ik in de 2 weken in Nederland heb gezien. Helaas kon ik niet iedereen zien, wantja 2 weken zijn echt zo snel voorbij dus vandaar vertel ik het nu via deze manier. Ik ben nu 18 weken zwanger.

Ik heb helaas nog geen internet, dus vandaar dat het wat langer duurde voordat ik weer een berichtje heb geplaatst. Ik hoop dat ik het snel krijg, afwachten maar, want er moeten nog aantal dingen gedaan worden, die net wat belangrijker zijn. Foto's volgen nog.

xxx sandra

1. Eva:
    1 mei 2010
    Gefeliciteerd meis met je zwangerschap! :D
  2. Grada:
    2 mei 2010
    Hoi Sandra,

Leuk dat jullie 3-tjes jullie draai weer een beetje gevonden hebben. Het klinkt allemaal wel leuk, vooral dat van het winkelcentrum (net Baarn, maar dan leuker is helemaal een topper!). Geniet van hetgeen jullie allemaal overkomt. Geniet van de zee (alhoewel .. 2o minuuthes lopen .... rijden er geen bussen :-) en van het picknikken.
    We spreken elkaar weer.

groetjes,
    Grada en Theo.
  3. sanne:
    3 mei 2010
    Heeey Sandra,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat spannend!
    Liefs,
    Sanne
  4. Carola:
    3 mei 2010
    Heeey Sandra,

Wat fijn dat Halim nu weer lekker genoeg werk heeft! Ik kan me voorstellen dat jullie dat erg belangrijk vinden. Geen verwarming in het huisje? Voor nu maakt het denk ik niet zo veel uit, maar als het over een half jaar weer winter is, lijkt het me minder prettig, vooral met een kleine erbij;) Ik ben benieuwd of je al veel voelt, in je buik!
    Veel plezier verder, spreek je gauw!!!

Liefs,
    Carola
  5. Mayra:
    16 mei 2010
    Wow lieverd! Zwanger! Gefeliciteerd! een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toegewenst meis!
  6. Hennie:
    16 mei 2010
    Zwanger! Van harte gefeliciteerd. Geniet van deze bijzondere (dikke buike) tijd. Groetjes, Hennie.