zusje en nichtje weer naar huis, zwangerschap

2 september 2010 - Gölcük, Turkije

Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik er maar weer is een berichtje opzetten.

Mijn zusje en nichtje zijn nu al ongeveer een week weer in Nederland. Ik vond het echt super gezelliej met jullie! We hebben lekker veel gewandeld en bij de zee gezeten. De dag nadat ze weg waren heb ik lekker lang in me bedje gelegen, even extra uitrusten van al het wandelen!:P We hadden ook elke dag mooi weer, wel erg heet, maja het is turkije he. Gelukkig is de temperatuur nu iets omlaag gegaan, maar voor hoelang dat is altijd maar de vraag, dus ik geniet er nu maar lekker van:P

Gisteren zijn we weer voor controle geweest bij de dokter. De dokter zei dat alles goed is met de baby. De baby is nu ongeveer 2871 gram en 48 cm lang. Veder lag hij al met zijn hoofdje naar beneden toe en zijn voetjes omhoog. Ik heb namelijk vaak last rechts bovenin bij mijn ribben ongeveer, maja dat komt dus blijkbaar omdat daar zijn voetjes zitten:P De baby is alleen nog niet ingedaald.

Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Owja mijn eerste kaart heb ik binnen gehad uit Nederland!:P Voorheen hadden we ook wel is geprobeerd met de post maar ik kreeg nooit iets binnen maar nu had Alexandra een kaartje gestuurd en denk dat ie binnen 2 weken hier was!:D Dus dan kan het toch nog wel aankomen:P of dit kaartje had natuurlijk extra geluk, hahaha;)

xxx Sandra en Halim

1. Carola:
    4 september 2010
    Heey Sandra!:D

Leuk weer eens een berichtje van je te lezen op deze site! Ik ben blij dat het goed gaat met je zwangerschap! Ik heb geen idee 'wat' normaal is qua indalen van baby's. :$ Ik weet ook niet hoeveel dagen vóór de bevalling ongeveer normaal is dat een baby is ingedaald. Naja ben benieuwd!

Succes in ieder geval!
    Hoop je gauw weer te spreken op MSN!
    Ben alleen héél druk met school en stage! 4 dagen in de week ben ik tot half 8 's avonds op m'n stage en 1 dag in de week naar school en daarnaast nog veel huiswerk:P

Nou veel plezier verder en succes!!
    Doei doei!

Liefs,